Szukaj
Close this search box.

Usługi i e-urząd

moje id / profil zaufany

Moje ID / Profil Zaufany

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online, które dostępne jest za pośrednictwem bankowość internetową Banku Spółdzielczego w Niedrzwicy Dużej. 

Usługa mojeID dostępna jest wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Czym jest mojeID?

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Korzyści z posiadania usługi mojeID

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

  • Łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
  • Bezpieczeństwo – zyskujesz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
  • Użyteczność – korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

Jakie sprawy możesz załatwić?

  • rozliczyć PIT
  • sprawdzić w ZUS-ie informacje o dochodach, wysokości składek, otrzymanych zwolnieniach lekarskich czy wyliczyć hipotetyczną emeryturę
  • złożyć deklarację rozliczeniową do ZUS-u oraz pobrać zaświadczenie o niezaleganiu
  • złożyć deklarację do karty podatkowej, podatku od spadków i darowizn oraz podatku od czynności cywilno-prawnych
  • pobrać zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
  • pobrać akt urodzenia, małżeństwa i inne dokumenty wydawane przez Urząd Stanu Cywilnego
  • złożyć wniosek o dowód osobisty dla siebie lub dziecka
  • złożyć wniosek o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (eKUZ)
  • zarejestrować działalność gospodarczą
  • zgłosić sprzedaż samochodu w wydziale komunikacji
  • złożyć wniosek o kartę dużej rodziny i inne świadczenia rodzinne
  • sprawdzić swoje dane w Rejestrze Dowodów Osobistych lub Rejestrze PESEL
  • załatwić sprawy związane z ZUS-em i podatkami
  • załatwić sprawy na portalu pacjent.gov.pl dzięki aplikacji Ministerstwa Zdrowia – Internetowe Konto Pacjenta

Co u nas słychać?

Dołączamy do zbiórki WOŚP!

Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej dołącza do 31. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczny finał odbędzie się 29 stycznia i przyświeca mu cel walki z sepsą, chorobą zagrażającą życiu.

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy, masz pytania odnośnie naszych usług?

Skontaktuj się z nami już dziś, otrzymasz odpowiedzi i porady.